Üdvözöljük a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. megújult honlapján.

Minőségirányítás


 

"Minőség = az elvárásoknak való megfelelés szintje"

 

Az ISO 9000 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kiépítését már 1995-ben elindította a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. vezetése. 
Fűtési, hűtési és használati melegvíz szolgáltatásaink teljesítésének, ellenőrzésének és fejlesztésének módját Minőségi -és Eljárási kézikönyvben rögzítettük. A rögzített eljárási szabályok betartása minden munkatársunk kötelessége.  Szolgáltatásaink minőségi paramétereit vevőink elvárásai alapján alakítottuk ki. Az egyes szolgáltatási és elszámolási módozatokat és az elvárt konkrét minőségi paramétereket Üzletszabályzatunk 11. fejezete írja elő.

Cégvezetésünk az ezredfordulóra TQM (Total Quality Management - Teljeskörű Minőség Irányítás) elvű működési gyakorlatot alakított ki. 

 Működési alapelvek:

  •  „Üzleti Kiválóság modell” szerinti környezeti elvárás mérési, és  megfelelési szint javítás,
  •  Energia takarékosság, városi levegő tisztaság védelem (műszaki korszerűsítések, távhőrendszer kiterjesztés),
  • Környezetkímélő, folyamatos, biztonságos, udvarias és eredményes szolgáltatásnyújtás,
  • Felhasználói rendszer energiatakarékos korszerűsítésének szaktanácsadással segítése,
  • Szolgáltatói rendszer energia –és élőmunka takarékos korszerűsítése,
  • Költségek vevői vásárlóerőhöz igazítása, belső költségtakarékosság. 

A vevői elvárásoknak való megfelelés 2015. évi kiértékelését itt tekintheti meg.