Üdvözöljük a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. megújult honlapján.

               Hibabejelentés


Ügyelet hívható 0-24 óráig telefon: 460-460

(technikai okok miatt foglaltság esetén is kicsöngést jelez)

A 460-460 telefonvonal tartós elérhetetlenséggel járó műszaki hibája esetén:

telefon: 413-330, vagy e-mail:ugyelet@dhrt.hu


 

Munkatársaink a hibabejelentéseket kivizsgálják.

 

Szolgáltatói rendszer (hőközpont, távhővezeték) hibákat elhárítják. 

 

Felhasználói rendszer (hőközpont falsíkján kívül eső fűtési és melegvíz vezetékek, szerelvények, fűtőtestek) hibája esetén az alábbi munkavégzés ingyenes:

- a testi épséget veszélyeztető és vagyoni kárt okozó hiba esetén a felhasználói rendszer kizárás és ürítés, majd a szakvállalkozóval elvégeztetett hibaelhárítás készre jelentését követően üzembe helyezés (visszanyitás, töltés, légtelenítés),

- szükség esetén felhasználói rendszer (fűtőtest) légtelenítés,

- a felhasználói rendszer leürítése nélkül elhárítható tömörtelenség megszüntetése (pl. tömszelence, hollandi utánhúzása).

A felhasználói rendszeren munkadíj ellenében végzett szolgáltatásaink díjtáblázatát ide kattintva tekintheti meg.

 

A munkavégzéshez szükséges helyiségekbe való bejutás biztosítása minden esetben a felhasználók vagy képviselőjük feladata!

 

Felhasználói rendszeren a fent felsorolt munkákon kívül, kapacitás hiányában társaságunk egyéb hibaelhárítást nem végez, azokra szakvállalkozó igénybevételét javasoljuk.